Den følelsen!

Whooohoooo, ENDELIG FERIE!!! 😀 Og ikke bare sånn 1-2 fridager innimellom “ordentlige ferier” og høytider, men flere dager på rad der jeg kan koble helt ut og ikke tenke på jobbmail, artikler, enkeltmannsforetek, kontorarbeid og jobbtelefoner.

Jeg har nemlig jobbet i dag, men i morgen har jeg fri og på lørdag drar jeg og kjæresten til utlandet og tar 1 uke på 5stjerners-hotell i Tunisia. Hallo avslappende dager ved basseng og på stranda med forhåpentligvis skikkelig sommervarme og solskinn. 

Ikke har vi planer om å sulte heller. Sjekk menyen:

Hah! Do-you-even-gainZ-lissom (Intern for treningsfreaks…;p )

Og med den gode følelsen i kroppen så går man konstant rundt med et lurt smil om munnen og to øyer som bare stråler glede:

I tillegg så venter disse godbitene på meg:

Lompepizza <3

Ja, også kom den nyeste utgaven av DetNye ShapeUp med posten i går, og jeg skal ikke åpne bladet før jeg sitter på flyet på vei til Nord-Afrika. 

*Ferielektyre*

Ha en herlig kveld og fridag videre!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg