Bildedryss: Tunisia

Hei!!

Da er jeg tlbake i Norge etter en fantastisk herlig, varm og opplevelsesrik ferieuke i Tunisia. Jeg har sovet 3 timer i natt (pga tidlig fly), og kjenner at jeg ikke helt orker å forklare og fortelle om turen i dette blogginnlegget, så mer tekst og enda flere bilder kommer i morgen. 

Men her er i alle fall noen bilder fra ferieturen fra landet i Nord-Afrika: 

(Hvor passer det best med punktering? Joda, midt i ørkenen milevis unna bensinstasjoner og bebyggelse :p Gudskjelov så hadde vi reservehjul, men hadde det vært et dekk til som hadde tatt kvelden kunne det blitt interessant… ;p )

Sliten? :p <3

“Algerie 150 km”… Neeeh, skeptisk. ;p

Kort oppsummert enn så lenge: 2dagers utflukt til Sahara, strand, soling, bading, spising (inkluderer blant annet matbuffet med alt man kan ønske seg 24/7 (Jeg elsker is og har spist iskrem 7 dager på rad ;D) ), dromedarer, ubeskrivelige byggverk, helt fantastisk landskap og natur, slaraffenliv. 😀

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar
    1. Jeg har også vært der! sååå herlig opplevelse!
      Nå kan du vinne MASSE sminkeprodukter på bloggen min, om du vil delta <3
      Ha en fiiiin helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg