Voksenpoeng og ekte gjeldsslave

Tjohei!!

I forrige uke så nevnte jeg så vidt at det var mye som skjedde og at det var en relativ stor begivenhet å fortelle om. 

Vel, for de som følger meg på Instagram og er venner med meg på Facebook så kommer ikke dette som en stor bombe nå, men til dere andre: Jeg og kjæresten har kjøpt leilighet! 😀 

Whoooo, etter så altfor mange år som leietager er det bare så utrolig deilig å vite at man faktisk eier sitt eget sted.

Her er noen bilder fra den superfiiiiiiiiiiiiiine leiligheten som vi tar over 1.juli: 

Det er en 3-romsleilighet som ikke ligger så langt unna det området vi bor nå og jeg kjenner jeg bare blir mer og mer sikker for hver dag som går på at vi har gjort noe veldig riktig. Den følelsen når eiendomsmegleren ringer og gratulerer med leilighet var bare så uvirkelig så det tok noen dager før jeg faktisk skjønte at det faktisk var reellt :p

Men nå går jeg bare rundt og søker rundt etter møbler, lamper og andre dingsedangser som jeg har lyst på. Og ikke minst så blir det så deilig med balkong!!! Grillsesongen 2014 kommer til å bli helt konge! 😉

Ha en herlig onsdag, snart helg igjen! 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg