Kjapp hjemmetrening

Tja, dagens “trening” ble en rask 20-minutters kveldsrunde i sin egen stue som bestod av dingling i dørkarm og påkledning med ekstra kilo.

Men andre ord:  

Dette er altså første fase av “Back Lever”, nærmere bestemt “Tucked Back Lever”. Og enda nærmere bestemt veldig i første fase av en “Tucked Back Lever”… ;p Her er det MYE å jobbe med for å si det sånn. Første mål: Bli sterk nok til at i det minste ryggen er i en rett, mer horisontal linje.

I en “Back Lever” skal man nemlig fra en oppned-posisjon havne slik: 

Jeg er ikke helt der da for å si det sånn! Haha, men det er en ny øvelse for min del til å trene kjernemuskulatur, så da får man se hvordan det utvikler seg i tiden fremover. 🙂

Men ellers så ble det en ny “pers” i dag, med trening påkledd vektvest på 10 kilo. Strengt tatt ble hver repetisjon en ny pers, siden jeg aldri har trent chins med vektvest tidligere (kun vektskiver som ekstra vekt), og uten oppvarming tok jeg til sammen 4 stk. Så da har man et utgangspunkt i alle fall 😉

Ellers så ble det noen pushups og utfall på stuegulvet. Fortsettelsen følger i morgen, men da på treningssenteret ;D

Husk forresten kjøttfri mandag – jeg skal legge ut et nytt vegetarisk mattips! 

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg