Minipers på trening

God søndag!

I dag har jeg endelig trent litt tung styrke igjen og det ble blant annet en liten pers i “dobbel-bøy” med 75kgx2rep – noe som gir en så utrolig deilig følelse. (Tok 2 på 72,5 kg i forrige uke. 1 RM er på 80kg)  I tillegg ble militærpress, smalbenk, rygghev, chins, utfall og dips. (Er nok all isspisinga som gir litt ekstra trykk… ;p ) 

Også en liten treningsselfie – fordi jeg faktisk er ganske blid når jeg er på trening, selv om det ikke alltid ser sånn ut “in the moment”. ;p

Ellers så har det blitt litt hjemmekontor-jobbing og litt leilighets-planlegging. Nå er det akkurat 1 måned til jeg og Fredrik flytter til VÅR EGEN leilighet! Jeg er så klar!! I disse solskinnsdager savner jeg virkelig å ha en balkong, så det skal bli så deilig å få et sted man kan sitte ute og ikke minst et sted man kan grille.

Også må man jo finne ut alt man trenger, av både møbler, hvitevarer, gardiner og annet dilldall. Og nå er det plutselig litt morsommere å titte litt i interiør-nettbutikker og i reklameblader for å se om det er noe som frister. ;D 

Med andre ord, jeg har en helt perfekt søndag og håper alle dere andre også lader opp batteriene på best mulig måte til en ny uke i moren. <3

– Silje Bjørnstad 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg