Nye uke og den starter slik:


Hei!

Fortsatt skyfri himmel med strålende sol og høye temperaturer endte med at jeg tok en tur ut i skogen etter frokost i dag. Deilig!! 😀

Ellers er det jo kjøttfri mandag for min del, men i dag har jeg ingen kjøttfri oppskrift på lur. Det blir nemlig en mat-på-farten-dag for meg denne mandagen, for nå skal jeg straks rekke noen møteavtaler før jeg begynne på jobb klokka 14. Så det blir nok ingen hjemmelaget kjøttfri middag, men det blir selvfølgelig kun vegetarmat i løpet av dagen likevel altså. 😉

Så i stedet vil jeg komme med tips til steder hvor man kan finne inspirasjon og oppskrifter til deilige vegetarretter.
Sjekk ut:  

Grønn Hverdag sine hjemmesider
Veganmisjonen
Vegetarbloggen
Dyrevennlig
Norsk vegetarforening

Ha en deilig og varm mandag, nå er vi faktisk inne i juni måned, den første sommermåneden! 😀

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg