Film: pers med dips med ekstra vekt

Hei og god fredag!
Jeg står på farten til å reise ut fra Oslo, men rakk en kjapp treningsøkt på formiddagen i dag.
Da fikk jeg for meg at jeg skulle teste litt maks på 1 repetisjon i dips med ekstra vekt, til tross for at energinivået var veldig tappet etter markløft.
Jeg har aldri testet maks med ekstra vekt på dips heller, men det endte med at jeg så vidt klarte 17,5 kg ekstra, så neste mål må jo være å klare 20 kg ekstra 🙂
Her er klippet med 15 kg: 
video:dips15kg

Og her er klippet med 17,5 kg ekstra, da prøvde jeg heller ikke noe mer siden jeg var bittelitt stressa for jeg må rekke diverse resten av dagen: 

video:dips175kg

Haha, sjekk gliset! 😉 Måtte bare siden jeg ofte synes jeg ser så “sur” på trening, men jeg er bare konsentrert og veldig fokusert på det jeg skal gjøre. :p
Ha en sprek og sporty fredag! Nå blir det 2,5 timers biltur på meg da jeg setter nesa hjemover for å være sosial i kveld. Hehe. GOD HELG! 😀

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg