Kjøttfri mandag, flyttetirsdag, flytteonsdag

De siste dagene (egentlig ukene) har naturlig nok vært veldig mye preget av flytteprosess og alt det som det måtte innebære. Hjelpes meg hvor mye det er som skal fikses og ordnes i forbindelse med boligkjøp, men så blir det så utrolig deilig å få sitt eget sted også.

Derfor blir det muligens litt sporadisk blogging de kommende dagene. Jeg har flyttedag både i morgen og på onsdag. Og på fredag drar vi jo til Praha (en tur som ble bestilt i januar da vi visste lite om at dette ble omtrent samtidig med flytting). Så jeg ser for meg at det blir en stund til ALLE esker og bager er helt pakket ut og på plass, men men. 

Du vet man uttrykket  “man har alltid mer enn man tror”? Vel, jeg kan bekrefte det… Utrolig hvor vanskelig det skal være å gi bort/kaste ting man “tror man får bruk for”, mens det egentlig bare blir flyttet til et støvete sted til et annet hvor det kan støve ned litt mer. ;p

Uansett, jeg kan ikke vente med å vise bilder av den nye leiligheten da vi er kommet oss ordentlig på plass! 

Men flytting eller ei, i dag er det kjøttfri mandag!

Få tips og oppskrifter her:

framtiden.no/matbloggen

Vegetarbloggen

Grønn Hverdag

 

Selv ble det en superenkel, men digg, næringsrik og mettende salat som et lite ettermiddagsmåltid for min del:

Hvite bønner, revet ost, ananas, agurk, paprika og mais <3

 

I kveld blir det kinesisk takeaway! 😉

Ha en herlig mandag!!! 😀

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar
    1. Elsker denne bloggen av alle, utrolig fint design og så mange praktiske artikler for alle. Du er en utrolig god blogger 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg