Flyttekaos-treningspause

Wow – jeg tror jeg er i en slags flyttekaos-transe. I går var det flytting fra leieleilighet til ny EIEleilighet pluss vasking som gjaldt. Jeg husker jeg stod opp kvart på sju på morgenen, og jeg husker jeg la meg en gang mellom ett og to. Jeg har stor forståelse for at folk leier både flyttefolk og vaskebyrå når man er på flyttefot. Spørs om jeg ikke gjør det samme sjæl til en eventuell neste gang :p  

I dag er det utpakking, organisering og kasting-av-unødvendige-ting som står på planen, og tida går så altfor fort!!!! Men man må vel bli ferdig en eller annen gang! 😉

Uansett så måtte jeg bare ha litt “egentid” og flyttakaos-pause på formiddagen i dag, så jeg startet dagen med en superrask treningsøkt. Jeg rakk i alle fallknebøy, benkpress, hypers, roing, mageøvelse og dips i ringer. 

Da vet dere hva det går i, det blir bedre blogging og mer matprat når ting begynner å falle litt mer på plass!! 😉 

Ha en herlig onsdag!! 😀

– Silje Bjørnstad – 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg