Film: perfekt start på helgen med fredagstrening

Hei!

Gjett hva?! JEG HAR FERIEEEEE!!! Endelig blir det noen dager med jobbfri og bare avslapping borte fra hovedstadens hverdagsmas og rutiner 😉

Nå er ikke årets sommerferie av den lengste sorten for min del, det blir faktisk knappe 8 dager før jeg skal i gang med et nytt jobbprosjekt, men det er bare stas! 😀 Litt flere detaljer og mer om det etter helgen, for nå er det hyttelivet midt i skogen med null PC/Internett, utedo, stearinlys og ikke minst sosialisering med den beste venninnegjengen som gjelder.  Fra fredag til søndag skal nemlig jeg og 5 andre jenter på hyttetur der vi bare skal skravle, slappe av, sove lenge, spille spill og kose oss med god mat og drikke. DET blir deilig det og balsam for sjelen. 😉

I morges var jeg derimot på trening der det ble knebøy, benkpress, markløft, dips (3×8) og chins (3×8).

 

Her er ett av de tre settene i markløft på 87,5kgx3x3:

video:markloft875x3

Dette er siste settet og jeg er dødssliten for å være helt ærlig og teknikken kunne vært bedre (mer tålmodig i bunnen), men jeg er likevel fornøyd med at jeg kom i mål og at det så bedre ut enn det føltes ut som.

Og her er ett av settene i dips:

video:dips

Nå skal jeg pakke resten av hyttebagasjen og reise til skogs. 😀

Ha en helt fantastisk helg!

– Silje Bjørnstad – 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg