Tilbake til jobb, leilighetsfiksing og hverdag

God onsdag!

Da var årets sommerferie over for denne gang og jeg reiser straks til Møre og Romsdal der jeg blir til fredag for å jobbe med nytt jobbprosjekt. 😀


Jeg gleder meg i alle fall kjempemasse til å sette i gang og ikke minst få en større oversikt på arbeidsoppgaver og arbeidsområder de neste dagene.

Ellers så begynner leiligheten å bli ganske så bra også. Vi flytta jo 1.juli, men det tar jo tid å bestille/hente/bygge opp møbler. Nå har det meste derimot kommet på plass og jeg skal vise bilder bare de to siste “store” møblene er ferdige. Noen småting og dilldall mangler jo selvfølgelig, men sofa, vitrineskap, skjenk, spisestue og TV-benk er endelig i hus! 😀 

Ønsker dere alle en herlig og sporty onsdag. Nå skal denne jenta sette kursen mot Gardermoen og deretter til Molde! 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg