Film: Frontbøy og “klatring” i tau

Hei og god fredag!
I går fikk jeg med meg Fredrik til Fitness Xpress Storo (der jeg trener) og da fikk jeg en spontan ide om å teste litt frontbøy – en øvelse jeg ikka har trent på flere måneder og som jeg faktisk ikke aner helt hvordan jeg ligger an i sånn rent styrkemessig. Tok i alle fall 60kg i går og tenkte å kjøre et frontbøy-program fra og med neste uke for å variere litt med knebøy:)
video:img7559
Ellers så skulle jeg teste å klatre i tau for første gang i går og jeg sier bare HAHAHAHA! Jeg aner ikke hvor eller hvordan beina mine skal plasseres så her var det nok armene som jobbet mest… ;p
MEN jeg kom meg opp da, men skal innrømme at det så litt mer elegant ut da apen Fredrik dro seg oppover.
video:img7567

Jaja, gøy og viktig å bare leke seg litt også! 😀

Ha en fantastisk helg! 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg