Film: frontbøy er gøy, frontbøy er gøy, frontbøy ER gøy!

Hei!

 

Dagen i dag består av hjemmekontor og ulike møter, med tid til en liten treningsøkt midt på dagen! 😀 Det ER SÅ deilig å trene når det er litt mindre folk og “mindre kø” på apparatene, så for min del er det et perfekt tidspunkt å trene en gang mellom 11 og 14. I tillegg er det akkurat som kroppen min har ekstra futt i denne tidsperioden også 😀

I disse dager er jeg i gang med litt frontbøytrening, som en variasjon til tradisjonell knebøy og selvfølgelig for å bli sterkere i denne øvelsen. Foreløpig kjører jeg et 3ukers-program med 4 frontbøydager i uka. Jeg er i gang med uke 1 og her er klipp fra 7x5x45kg og 8x4x50kg:

video:frontby45kgx7x5

video:frontby50kg8x4

I tillegg er det jo muscle-up-trening som er i fokus nå og hovedmålet om å klare 1 før jul… Det går smått, armene og skuldre verker, håndleddene blir såre og jeg tenker bare at her er det viktig med tålmodighet… 😉

Men lysten er der, det er det ingen tvil om. Og den følelsen når man først klarer det man jobber for er en så ubeskrivelig mestrinsfølelse så jeg VET at jeg SKAL klare det. En gang… 😉

Så et lite mellommåltidstips:

 

Krydret, stekt laks (marinert med chili og urter) med sennep og dill innpakket i speltlomper. Det ser og høres kanskje litt stusslig ut, men dette er digg, kjapp og sunn snaddermat!! 😀 

Ha en fin og sporty torsdag videre!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg