Tuftepark-trening

Hei!

Her er artikkelen om “Side2 tester trening i Tuftepark” som jeg nevnte tidligere i uka. Jeg og fotografkollega fikk gode instrukser og forklaringer av Tuftegründeren selv, Lasse Tufte.

LES HELE ARTIKKELEN HER: “Ikke gjør dette alene!”

GRATIS UTENDØRS TRENING: Side2 besøkte Tufteparken i Sandvika.

Ellers så har helga vært MEGET rolig – gjett hvem som har blitt forkjøla, sånn V E L D I G forkjøla med konstant tett nese, feber, snørr i hele systemet og alt det andre deilige som hører med… Har forøvrig inntrykk av at det er mange der ute som sliter med det samme, så “det er vel noe som går”.  😉

Uansett så er det i alle fall greit at jeg har hjemmekontor i morgen, det er jo vinn-vinn-sitasjon: Jeg slipper å smitte noen, ingen trenger å se syketrynet mitt. ;D 

Man kommer langt med febernedsettende og nesespray! <3

I morgen er det forresten kjøttfri mandag – jeg har ikke smaksans for tiden, men middagstips kommer!! 

– Silje Bjørnstad – 

 

2 kommentarer
    1. Så herlig med et friskt ansikt på topplista! Noen som ikke bare er extensions og silikonpupper 🙂 Har et spørsmål, leste her at du har kjøttfri mandag. Så hva er dine tanker om vegetarkost og vegansk mat? Siden du er ernæringsfysiolog tenker jeg. Jeg er selv vegetarianer, men har lyst å bli veganer snart. Hvilke tanker har du om slikt kosthold?

    2. linnowre: Hei! Og takk for hyggelig kommentar! Jeg har skrevet litt om dette tidligere, men jeg kan gjerne gjenta meg selv, så da legger jeg ut noen tanker om dette førstkommende (kjøttfrie) mandag 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg