hits

Film: Kosetrening og mislykka treningsselfie

Tjohei!

Tida flyr man har det moro gitt. Dagens koseøkt ble sumomarkløft (3x3x85kg) og deretter 3x6 "baby muscle ups", 5x5 dips i ringer med stopp i bunnposisjon (hvis du synes det er for lett med "vanlig dips", prøv dips ringer!) og deretter 3x3 chins i ringer og til slutt 5x4 chins med stopp i topp-posisjon. (Driver og trener meg opp til å klare 1 muscle up, derfor fokus på chins og dips og "baby muscle up") 

Chins i ringer:

video:img8001


Dips i ringer:

video:img7997

Nøytrale chins:

video:img8002

Også den obligatoriske toalett/baderomsselfien der man alltid ser så perfekt ut etter en treningsøkt:





Eller ikke. ;) Det er bare å beklage, treningsselfies er ikke min sterke side. Men endorfinrusen er det i alle fall ingenting å si på. 

Anyway. Etter trening ble det litt hjemmejobbing, men NU skal dette trynet ut å sosialisere seg på innflyttningsfest. Så da får det bli happyface-selfie i stedet:

Ha en herlig lørdagskveld! :)

- Silje Bjørnstad - 

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Matbloggtoppen Matprat