Fredagsmys

God fredag!

I dag har jeg tatt meg helt jobbfri (bortsett fra å svare på noen mail og sånn), siden jeg har helgevakt på Side2. Så dagen begynte med 8x4x65kg knebøy, 3x5x50kg markløft på kloss) og noen mageøvelser.

Deilig start på formiddagen!

Og ikke minst, min DEILIGE lunsj:

Krydderstekte kyllingbiter (paprikapulver+spisskummin+ litt vann) sammen med stekt rødløk og paprika, stangselleri, mais, ananas. agurk og revet ost.

Perfekt kombinasjon som metter uten å gjøre deg “tung i magen”. Eller, det er min mening da 😉 Digg er det i alle fall.

Ellers så testet jeg og noen andre kollegaer flere av de nye produktnyhetene tidligere denne uka. Saken kan du lese på Side2.no:

MATNYHETER: Vi har blant annet smakt på nyheter fra snackshylla, yoghurter og pizzarull.

– Dette blir terningkast 0

Personlig var jeg mest fan av den nye 14-gresk-yoghurten med mangosmak, og yoghurten Go`morgen Zero. Ellers så var det ikke mye av det andre som jeg tror jeg kommer til å kjøpe igjen… Men hver sin smak! 😉

Ha en fin fredag og GOD HELG!

– Silje Bjørnstad – 

2 kommentarer
    1. fredagsmys… mysbukse…
      Hmm… nå må de slutte å prøve å finne på nye ting med grandiser…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg