“Bikram yoga” – høsttur – Fitnessgirl84

Hei!

Jeg har nettopp kommet inn etter en helt nydelig ettermiddagstur ute i den deilige, friske høstlufta og rakk en helt nydelig solnedgang på toppen av Grefsenkollen. Sånne høstdager liker vi! 😀 

Etter 8 timer kontorjobbing så var jeg så tung i kroppen og hadde mest lyst til å legge meg ned på sofaen da jeg kom hjem, men det er jo bare å komme seg ut, for den herlige ironien er jo ofte at man får energipåfyll av å bruke energi på denne måten, og det samme gjelder for om man er slapp og sliten, så blir man jo bare enda slappere av å campe i sofaen. Det gjelder i alle fall for min del og jeg kan så absolutt anbefale å nyte høstfargene og den friske høstlufta mens man kan. Vi går jo mot mørkere tider også så forsøk å vær så mye ute i dagslyset som mulig nå som man har mulighet. 😉

Ellers så tok jeg ny pers i knebøy i går kveld og nådde dermed målet mitt med det programmet jeg har fulgt. Målet var å øke 5 kg i pers på 1 repetisjon maks (fra 82,5 kg til 87,5 kg), og det gikk! 😀 Jeg har film, men det er noe med videoopplastingen på blogg.no for tiden som gjør at i alle fall mine videosnutter ikke blir lastet opp, men jeg skal legge det ut når dette er fikset. 🙂

Ja, også var jeg og en Side2-kollega på ny treningstime-test i går:

Bikram Yoga – 90 (!!!) minutter i 40 varmegrader….. Bare litt svett da…

Det var varmt ja… For min del fikk jeg en mestringsfølelse av å i det hele tatt holde ut hele timen uten å måtte forlate rommet før vi var ferdig. I badstuer holder jeg ut liksom maks 5 minutter, så det sier seg vel selv at “hot yoga” i 90 minutter kunne bli en utfordring. Men mer om hvordan det var og flere bilder da artikkelen blir publisert på Side2 – jeg regner med den kommer ut i løpet av uka, jeg skal linke 🙂

Ellers så kan dere lese om denne dama så lenge:

Lena Christensen – 30 år gammel trebarnsmor som jobber som kroppsøvingslærer og som bare imponerer så sykt med sin råe muskelkraft og styrke. Jeg har intervjuet denne inspirende dama og saken kan du lese her:

– Jeg er bare en enkel dame som elsker trening

Se flere bilder og filmer av Lena på Instagram: Fitnessgirl84

Ha en fin og sporty kveld videre!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg