Morgentrening på Barry`s Bootcamp

Hei!

Da har jeg og en Side2-kollega vært på Barry`s Bootcamp der vi har testet gruppetime. Jeg nevnte vel at vi skulle teste dette i forrige uke, men testtimen ble forskøvet til i dag av ulike grunner. 

Så klokka 08:30 i dag morges stod vi klare på tredemølla – klar for en time med kombinasjon av intervaller på mølla og ulike styrketreningøvelser. 

Jeg var en skikkelig løpe-på-tredemølla-jente før, men så fikk jeg en skade i kneet som gjør at jeg noen ganger får “stikk” i høyrekneet når det blir for mye belastning (for eksempel på lengre fjellturer eller ved mye løping på hardt underlag/asfalt på en gang). Og i tillegg så ble jeg jo helt forelska i styrketrening… ;p Så jeg skal innrømme at jeg var bittelitt skeptisk til å kjøre intervaller på en “Bootcamp”-gruppetime før vi satte i gang.

Men det ER herlig å løpe fra seg en gang i blant og intervaller i dag var så utrolig digg!! Det kan vel ha noe med at jeg ikke er noen utholdenhets-menneske, og at “korte, få serier/repetisjoner” er noe jeg er blitt godt vant til og trives veldig godt med. De ulike styrketreningøvelsene var også veldig alright, jeg fikk en god pekepinn på at kjernemuskulaturen er noe som bør få mer oppmerksomhet i ukene fremover for å si det sånn…. 😉

Jeg (og Guro) var i alle fall godslitne, svette og fornøyde etter 60 minutter med Barry`s Bootcamp. Mer om vår mening og videoklipp fra timen blir publisert på Side2 i løpet av uka 😉

Og ja, alle gruppetimene foregår med dempet, rødlig lysfarge, høy musikk og en instruktør som veileder deg gjennom hele timen. 

Barry`s Bootcamp kjører gratis prøvetimer i helgen og har blant annet flere tilbud som du kan lese mer om her. 

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg