Fra helga

Hei og god mandag!
Monday is fun day! Eller, det er det jeg liker å tro i alle fall. Men jeg skal innrømme at det var tungt å stå opp da klokka ringte 06:20 i dag. 
Cirka sånn følte jeg meg.
Men helga har vært relativt avslappende, så batteriene er ladet for en ny uke. I går ble jeg med Fredrik på SatsElixia Ryen her i Oslo for å sjekke ut et nytt senter. Kroppen min var i søndagsmodus, men jeg fikk i i alle fallgjennomført en benkøkt med 8settx4repx42,5kg før det ble litt chinsleking
video:img87731
På lørdag var vi ute og spiste på “Grisen” – en restaurant på Torshov i Oslo. Her var det faktisk veldig alright og utrolig digg mat!
Jeg hadde vegetar chiligryte med brød og smør til, mens Fredrik hadde viltgryte med elg og reinsdyr. 

Ja også “desserten” da:
Cheeseburger

😀
(Ja, vi er to personer som bestiller tre hovedretter. ;D )

Utrolig god og “rustikk mat” var det i alle fall, som mettet godt.

Ellers så blir det travel nok uke med en allerede ganske fylt opp timeplan for min del, men det er jo sånn det skal være! 😀

I dag og i morgen jobber jeg på Side2 og i dag har vi blant annet testet Eldorados nye meieriserie som blant annet består av kvarg og nye yoghurter. 

 

Jeg skal lenge til saken når den blir publisert.

Ellers så må dere jo lese Barry`s Bootcamp-saken som ble lagt ut tidligere i dag (med videosnutt):
– Dere skal kjenne blodsmaken nå! 

– Silje Bjørnstad – 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg