Treningsklær vår/sommer 2015

Hei!

I dag har jeg blant annet vært og sett på de nye kolleksjonene til blant annet Adidas, Peak Performance og Reebok. Og det var så mye fint og kult! Vår- og sommerkolleksjon 2015 kan i alle fall by på både farger og mønstre, særlig oransje, kongeblå og lilla virker å bli noen av vårens største trendfarger når det gjelder treningstøy. I tillegg til litt sånn “back to the 80s”-stæsj med både pastellfarger, gamle Adidas-logoer og ikke minst de gamle joggedressene i ny drakt. 

(Pressekontakt i Spalt PR)

Jeg skulle selvfølgelig tatt flere bilder når jeg var der, men jeg skal nok tilbake om ikke så lenge for å lage sak om både treningstøy-nyheter og testing av diverse. 

Ta for eksempel denne “jumpsuit-inspirerte treningsdressen”:

Den tror jeg kan bli interessant å se hvordan ser ut på ei heller relativ flatbrøsta dame med firkantkropp. ;D DET må jo bli bra bilder. Hehe.

Apropos treningstøy, jeg fikk med to nye tightser i helga + 2 nye treningstopper fra goodie-bag, og det er digg med nye treningsklær! 😀

 

Man kan si hva man vil, men jeg får hvert fall en ekstra energiboost og motivasjon når jeg er på vei til en treningsøkt med nytt og fresht treningsantrekk. 😉

Nå er det litt mer jobbings og andre avtaler resten av kvelden. *Sånn-går-no-dagan*. Men jeg er så takknemlig for å kunne leve slik som jeg gjør, å kombinere med 50 prosent fast journaliststilling i Nettavisen og 50 prosent som selvstendig næringsdrivende.

<3MyJob.

Ha en fin kveld videre! 🙂 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg