Film: klassisk markløft 102,5kg

GOD LØRDAG!

 

Jeg EEEEELSKER å begynne lørdagen og helgen med en formiddagsøkt på treningsstudioet, uten å måtte tenke på at man skal rekke møter, jobb eller noe annet. Nå skal jeg riktignok til Sverige i løpet av dagen, men det er liksom ikke helt det samme 😉

Uansett, jeg har trent sumo-markløft i cirka 10 mnd nå, (begynte med klassisk markløft for cirka 1,5 – 2 år siden(?), men gikk altså etter hvert over til sumo), og i dag fikk jeg det for meg at jeg skulle teste styrken på klassisk markløft. Noe som endte med 102,kg opp fra bakken og mitt første klassisk-markløft-løft over 100 kg.

video:102kgmarklftklassisk

En helt grei følelse 😉 Utrolig gøy og deilig å kjenne fremgang når det gjelder både styrke og ikke minst teknikk. Beina mine kunne gjerne stått litt mer stille, men jeg var så gira at pulsen var på høygir og hele kroppen bare rista lenge før jeg i det hele tatt løfta… ;D *DoYouEvenShakeLegs-lissom*. Jeg kan faktisk ikke komme på noe annet i farta som gir meg så kick som det her. Jeg har hoppet i fallskjerm, hoppet i strikk og vært på rafting i krokodille-elver, men likevel så er det den følelsen og oppladingen før et mulig maksløft og pers som får blodpumpa mi til å virkelig dunke. 

Og da blir man SÅ glad:

I tillegg ble det 5x5pullups, 8x3nedtrekk, hypers og enarmsroing med manualer. 

video:pullups

Nå er jeg klar for harrytur! 

Ha en sporty og sprudlende lørdag 😀

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg