Sunday

Hei! Da var denne helga straks over og i morgen er det Side2-jobbing for min del 🙂

Som jeg nevnte så var vi i Sverige i går der blant annet karbonadedeig, fun light saft, pålegg, sauser, krydder og diverse husholdningsartikler havna i kurven. 

Og selvfølgelig en hel haug med proteinbarer, tyggis og red bull sugarfree. Ja, jeg er avhengig ;p Men nå burde behovet være dekka greit opp for en stund fremover i alle fall.

 

Så fant jeg meg to kjoler (ja, faktisk!) og en genser også:

 

Fikk tak i Coca-Cola Life også:

Tenkte å ta med meg disse på jobb i morgen for en liten “Side2 tester”-sak. 😀

Og obligatorisk harryturmiddag på Asian Town. <3

Dagen i dag har blant annet gått til husvask og bursdagsfeiring, og plutselig så var det kveld. 

Zzzzz.

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg