Bra jobba Silje…

Hei!

Etter at jeg skulle leke apekatt og slenge meg fra stang til stang i en såkalt “cage” i dag, så kjente jeg på 3.runde at det svei ordentlig godt i henda. Og joda, de fine trælene mine hadde blitt revet opp og det var vakkert syn:

Sånn går det når viljestyrke overvinner smertefølelse. 😀 

Det er ikke uvanlig at man får hard hud/træler i hånda av å løfte vektstenger, trene pullups osv, men det er første gang huden min er blitt SÅ revet opp at jeg bare måtte gå hjem fra trening. Og det er helt merkelig at så lite kan gjøre så vondt, men det brenner og svir skikkelig. Jeg tenkte først at kaldt vann ville hjelpe.. Eh nei. Det gjorde bare vondt verre så da jeg skulle dusje etter trening var jeg så kreativ at jeg tok små plastikkposer/brødposer rundt hendene og festet de med hårstrikk rundt håndleddet. 😀 *MacGyver-poeng* til meg. 

Ei venninne anbefalte å klippe av huden som var revet opp, så nå går jeg rundt med deilige småsår i henda og gleder meg kjempemasse til benkpressøkt i morgen…

Men man trenger jo ikke sårfrie hender for å bevege på seg og de siste ukene har jeg fått litt “gå/jogge kveldstur-dilla”. Det er så deilig å komme seg ut nå som det ikke er så altfor kaldt ennå, og frisk luft og bevegelse i beina gjør noe med skrotten og hodet 🙂

Så da ble styrkeløftsko byttet ut med joggesko og knelange tights ble byttet ut med varmetights (med innvendig for). Pluss pannebånd for å ikke fryse av meg ørene. 

Deilig! <3

Nå skal jeg bort på middag 😀 Og snart er det helg igjen!

Ha en fin torsdag! 

– Silje Bjørnstad –  

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg