“Pain is temporary, pride is forever”

FREEEEDAAAAG!!! 😀

Og beklager på forhånd, men er her altså siste “kjøttkake-status”:
Det ser kanskje uskyldig ut, men det er noen solide hudflak som har blitt borte…
“Du må klippe av død og opprevet hud” – fikk jeg beskjed om fra en dreven turn- og crossfitvenninne, så da gjorde jeg det da. Så på dagens treningsøkt hadde jeg surra rundt tapebandasje rundt hendene mine for å unngå at de små sårene fikk direkte kontakt med noe som helst, og jeg fikk gjennomført både benk og dips, som man jo er relativt avhengig av å ha velfungerende hender/armer…. 😉
Som en kompis sendte til meg på snapchat i går: Pain is temporary pride is forever. Jeg er egentlig lite opptatt av sånne motivasjonstekster og lignende, men akkurat nå passet denne bra. 
Her er det siste settet fra 5repx3sett med 10 kg ekstra i dips. Dette er siste settet og jeg var SLITEN og bommer litt på første repetisjon, men jeg gjennomførte. 
video:dips5x3x10kg
(Legg merke til den fine “tape-bandasjen…” ;p )
Benk med 7settx5repx42,5 kg:

Knebøy 8settx3repx62,5kg:
Samt 3x10rep “kickback” i kabel og 3×10 mageøvelse. 
Nå blir det jobbings før jeg tar helg og i morgen skal jeg være hundepasser for vovsen igjen her i Oslo. Lexie kommer på besøk siden mamma og pappa skal “ut på byen”. 😀 
Ha en sporty og energifull fredag <3
– Silje Bjørnstad – 
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg