Klar for advent

Ja, da var det min tur til å måtte være hjemme fordi kroppen ikke er helt hundre prosent. Og jeg skjønner virkelig ikke hva som er gæernt. For er i finfin form ellers, men har da en forhøyet kroppstemperatur (les: feber) uten å være forkjøla eller lignende. Det er mulig det er skulderen som påvirker resten av skrotten. For jeg har jo som  tidligere nevnt fått en strekk eller ett eller annet i skulderen som gjør at overkroppstrening (spesielt da skulderøvelser så klart) er noe jeg bør kutte ut på ukjent tid, og jeg har gått med feber mer eller mindre siden fredag kveld. Ikke mye, men nok til å bli slått ut med kulde/hetetokter og trøtthet. Ellers går jeg til kiropraktor for behandling der jeg i tillegg til å bli knekt opp får triggerpunkt-behandling. Og fy f… det er jævlig det! 

Forresten, bare så det er sagt, den skulderstrekken er selvforskyldt etter noe så tåpelig som at venstre skulder ble akutt overbelastet da lille Silje ikke sikret vektstanga under benkpress, noe som førte til at vekter datt av på høyre side og dermed plutselig MASSE vekt på venstre side. Ett lite sekund var nok til at det sa pang før jeg rakk å tenke/kjenne at det var noe som ikke stemte. –> Idiot og jeg vet det. 😉 

Man får se det positive i det og tenke at man er en erfaring rikere i tillegg til at kroppen får en ufrivillig “restitusjonsperiode”….

Uansett, jeg fikk jobbet litt i går, men i dag er jeg hjemme pga feberen og kjeder meg så grusomt. Haha. Jeg er jo en person som liker å ha noe å gjøre av natur så når febernedsettende-pillene kicker inn føler jo jeg meg helt ok og både hode og kropp skriiiiiker etter å gjøre noe fornuftig. 

Så da begynte jeg med julepyntinga litt på forskudd….. 😀 

 

Adventsstaka er klar, Rudolf er på plass og kalendere er hengt opp, til Fredriks store forskrekkelse. “Det er november jo ffs”” 😀  😀  😀

Gøy!

 

– Silje Bjørnstad –  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg