Film: Smertefri økt :D :D :D

GOD søndag og det er en veldig, veldig, veldig god søndag også for min del.
For jeg starta dagen med en lynkjapp treningsøkt der jeg for første gang på 11 dager at jeg endelig kunne trene litt knebøy igjen. På grunn av skulderen har det vært uaktuelt å ha en vektstang på skulderen samtidig som det har vært fysisk umulig å ha armen/skulderen i knebøy-stilling-posisjon. Nettopp.. He he. Men i dag var arm og skulder såpass bevegelig at jeg fikk tatt både litt bøy OG til og med chins! For all del, jeg skal virkelig ikke pushe det, så det ble en relativ lett økt, men følelsen av at ting begynner å komme i orden igjen er bare så utrolig deilig og trygt. 
Dagens økt bestod v 5x5x55kg, 1×60 kg, 1×65 kg, 1x70kg og 1×75 kg i knebøy:
video:75kgby
3 – 3 – 4 – 5 chins:
video:chins30november14

Og det ble så klart feira med yndlingsøvelsen, sumo-markløft:

video:sumomark30november
😀

Nå skal denne gladlaksen sette kurs mot Finnskogen og bursdagsfeiring. 2,5 time i bil EN vei er ikke akkurat kjempefristende, men det er verdt det og søndag er jo en finfin dag til biltur! <3
Ha en strålende søndag!
– Silje Bjørnstad – 

{tekst}

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg