Dagen derpå

Hei! 
Ah, i går var jeg på julebord og tapaskveld med herlige venninner, og det var så koselig og gøy!
Her har jeg latterkrampe mens bildet blir tatt:
Og tapasbordet bestod av SÅ utrolig mye digg:
Hjemmelagde kjøttboller, tomatsauser, aioli, nøttebrød, loff, salat, småpølser, oliven, manchego, salte kjeks, mozzarella, lakseruller, tomat, druer, salte tapaspoteter etc. 

YUMMY!!
Selv om jeg ikke drikker alkohol, så merker kroppen at det ble sent i går, men min dagen-derpå har hittil likevel vært ganske så upåklagelig.
Det ble forrmiddagskaffe hos ei venninne før det ble en liten treningsøkt, og knebøyen går så det suser for tiden. 😀 Kanskje det ikke var så dumt med en liten ufrivillig bøy-periode i 1,5 uke…  For nå virker det som både teknikk og styrken på vei oppover igjen og i dag satte jeg i gang med et nytt program for å øke 1 repetisjon maks i knebøy. Så får vi se da, om det vil gi ønskede resultater etter hvert. 
Her er siste sett fra dagens 6x6x60kg:
video:6x60kg
I tillegg er benkpressen også helt smertefri nå, så da ble litt benk, skulderhev og utfall før jeg reiste hjem og lagde tidenes “søndags-junk-middag”. 
Neida, den er ikke så ille, og kombinasjonen av stekt karbonadedeig med løk, ketchup, aioli, ost, mais, paprika, agurk oppå loff og nøttebrød var helt knall! ;p
“Man tager hva man haver” – og resultatet ble noe alà “fast food-karbonadedeig-smørbrød”. Funka som bare det! 😀 
Karbonadedeig bidrar med blant annet protein og jern, vitamin C fra paprika, karbohydrater fra brød og mais, sunne fettsyrer fra aioli, ost med kalsium og protein, og bittelitt kostfiber fra i alle fall nøttebrød.  Med andre ord, et ypperlig restitusjonsmiddag for min kropp og smaksganer i alle fall  
;D
I morgen er det kjøttfri mandag – oppskrift kommer i morgen tidlig.
– Silje Bjørnstad – 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg