Film: Styrkeløftstevne

Hei og god (kjøttfri) mandag. Jeg sitter på kveldsvakt for Side2 så her er det dessverre dårlig med hjemmelaget kjøttfri middag i dag, men kjøttfri mandag er det uansett. Så da passer det fint med polarbrød med norvegia eller rødbetsalat (har fått helt dilla på det i det siste), samt nøtter og frukt som jobbmat-energi. 😉

Så har jeg fått tilsendt vareprøver av den nye Sukrin-sjokoladen også, det blir nok test på Side2 i løpet av uka.

Men tilbake til overskriften, i helga konkurrerte Fredrik på styrkeløft-julestevne og film fra stevnet ser du her:

Styrkeløft består av de tre øvelsene knebøy, benkpress og markløft der det i konkurranse er om å gjøre å løfte godkjent 1 repetisjon maks. 

Jeg har jo selv blitt forelska i de tre øvelsene og det er de jeg trener mest, men jeg konkurrerer ikke i styrkeløft da. 😉

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg