Film: kosetrening

Hei og god søndag!
I dag ble det en etterlengtet treningsøkt og dagens høydepunkt ble 6 (nesten) smertefrie dips. På 5. og 6.repetisjon kjente jeg det holdt for denne gangen, og det kjennes ut som overarmen skal rives opp hvis jeg går altfor dypt. Med andre ord så er det tydelig at det henger igjen en del som er anspent og ikke helt 100 prosent rundt skulderen og overarmen, men det går framover! 😀
I tillegg så hadde jeg ikke akkurat energi til å pøse på med masse kilo og tunge sett, jeg kjenner jo på kroppen at den også ikke er helt 100 prosent, sånn 95 prosent kanskje ;p Akkurat nok til å kunne ta en liten koseøkt på treningssenteret i alle fall. Og etter de siste dagene så gjorde det veldig godt for psyken også. 
Det ble 1,5 time med 3×8 Good morning, 3×8 enarmsroing, 3×8 biceps curl, 3×5 smalbenk (35 kg), chins (2x5rep vanlig + 2x5rep med 5 kg ekstra) rygghev og crunch i redcord. 
Chins med 5 kg ekstra:
video:chinsmed5kgekstra
6 dips:
video:dips21desember
Smalbenk 35 kg med stopp og beina opp:
video:smalbenk35kg
Og den godfølelsen fortjener en speilfie:

Nå skal jeg faktisk ha litt hjemmekontor (sånn går det når man er sengeliggende på vanlige jobbhverdager…) før det selvfølgelig blir håndball og EM-finale på TV. <3

Ha en herlig søndag 🙂

– Silje Bjørnstad –  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg