Kjærlighet ved første blikk

Hei og god 1.juledag! 

Håper alle hadde en nydelig juleaften-feiring med tradisjoner, nydelig mat og drikke, gaver, latter og kos, og rett og slett en flott dag med familie og venner. 

Jeg hadde en herlig kveld som begynte med julemiddag og dessert. Vi har ribbe, pølse og medisterkaker og til dessert har vi både karamellpudding, riskrem og fruktsalat – bare for å være sikker på at alle blir fornøyde. He he. 

Så var det pakkeåpning og kaffe og kaker etter middagen, og jeg er veldig fornøyd og takknemlig når det gjelder årets pakkebonanza 😀 

Jeg fikk blant annet presskanne + kaffe, diverse gavekort, tursett, proteinbarer, penger, ny gymbag, flaxlodd, sølvbestikk, 2xkakespade+kakegafler og ikke minst nye freshe treningsklær! Tror øya mine bare lyste av pur glede når jeg åpnet den pakken, særlig buksa har stått lenge på ønskelista, den er så fresh! 😀 

Så da måtte jeg bare ta en liten treningsøkt i dag ikledd den nye Nike-buksa <3 LOVE IT!

 

I tillegg så er det skikkelig kaldt på Finnskogen for tiden, det frister ikke så mye å bevege seg utendørs når det er tjuetre minusgrader, så da var det digg å røre litt på seg på treningssenteret. 

I morgen skal jeg møte noen venninner på kvelden og så må jeg ha litt hjemmekontor i løpet av uka også. Neste uke drar jeg og Fredrik til Berlin for å feire nyttårsaften – tror det kan bli veldig bra! 😀

Nyt julen videre og jeg vil anbefale alle å lese disse kloke ordene fra “PT-Pia” og fast journalist i Shape Up: Pia Seeberg:

Blogginnlegg:

DERFOR SKAL DU NYTA JULA MED GOD SAMVITTIGHET

og denne artikkelen:

PT-PIA OM JULEMAT, SLANKING OG TRENING

En veldig klok, oppegående og super jente som har hodet på riktig plass og som virkelig kan det å spre treningsglede – vi tenker veldig likt! 🙂

Ha fortsatt en strålende julefeiring! <3

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg