Mobilblogg: reiste til Berlin – kom til tightshimmelen

Hei! Klokken 10 i morges satte jeg og kjæresten kursen til Berlin hvor vi blir til 2. januar – med andre ord så blir det nyttårsfeiring i den tyske hovedstaden i år!:D I dag har vi for det meste gått og tittet i butikker og litt i sentrum, og jeg havnet i det som må være tights-HEAVEN:

Det var stativ på stativ med de kuleste treningstightsene (til kun 150-250 kr per stykk!), og jeg prøvde sikkert 20 forskjellige. Meeeeeen jeg har eeeegentlig ikke bruk for så mange nye treningstights nå, så jeg sa meg fornøyd med disse to (nytt treningstøy er jo viktig for motivasjonen…..) selv om jeg fint kunne ha kjøpt sikkert 30 til.

Det var forøvrig like mange treningstopper, gensere, jakker og joggebukser der også, men jeg gikk bare pent forbi. Hadde jeg begynt å titte så hadde jeg sikkert stått der ennå;) Nå er vi uansett på hotellrommet etter å ha spist på en kjempehyggelig italiensk restaurant med nyyyydelig mat. Jeg ba pent om å få meg pizzarestene da jeg ikke orka mer, så har jeg frokost i morgen 😉

Ha en nydelig tirsdagskveld! Silje

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg