Tilbake til hverdagen

Hei!

Da var helgen (og juleferien) straks over og her har det mer eller mindre gått i ett siden jeg kom hjem fra Berlin sent fredag kveld. Uansett så er formen bedre og på lørdag formiddag var formen såpass bra at jeg ENDELIG nådde målet om å løfte 2xkroppsvekt i markløft. DET har jeg jobba for! 😀  Jeg har videoklipp, men selvfølgelig skulle ikke videoopplastingen på blogg.no fungere i kveld, så jeg legger ut den filmen så snart det er ordnet.

Ellers så gikk gårsdagen bort til formiddagstrening, vasking og rydding av leilighet, Sverige-tur (harryhandel), en liten kvelds-treningsøkt med Fredrik og jobbing til klokka 02:00 i natt. Sånn erre når man er frilanser 😉 Hehe, men det gjør meg virkeilg ingenting å bruke lørdagskvelden på det jeg brenner for, nemlig å kunne formidle og informere om trening, helse og kosthold. Denne gangen var det en aritkkel for Shape Up som skulle skrives ferdig – stikkordet her er “Baseøvelser: knebøy, benkpress og markløft”. 

Vel, dagen i dag har derimot vært veldig avslappende med en liten treningsøkt og kalkunmiddag med riskremdessert. YUM!

 

Marinert kalkunfilet med kokte gulrøtter, brokkoli, søtpotetmos (søtpotet med gult fruktkjøtt kjøpt i Sverige) og fløtesaus <3

Riskrem med kirsebærkompott – ja takk 😀

I morgen er det på`n igjen med jobb og alt det måtte innebære, men allerede på torsdag skal jeg jammen ut å reise igjen. Det er jobbrelatert og jeg blir borte i 10 dager, men mer om det til uka. Uansett så har jeg på følelsen at det kommer til å bli en herlig og lærerik jobbopplevelse. 

Nyt siste rest av ferien og jeg håper alle har hatt en herlig julefeiring, nyttårsfeiring og en god helg.

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg