Morgentrening og 3retters med dessertsymfoni <3

Hei!

Jeg må si at min start på en ny uke har vært mer eller mindre ganske så perfekt. Jobbdagen startet med å møte superhyggelige og dyktige Mariann Deila som er personlig trener og for tiden aktuell med boka “Prosjekt Sterk”. I den forbindelse skulle en kollega av meg på Side2 intervjue denne sporty dama samt få prøvd seg litt på ett av treningsprogrammene som Mariann har skrevet om i boka, og da fikk jeg spørsmål om å være med 😀

Så da ble det litt styrketrening og intervaller på mølla ved 9-tiden i morges, og det var en veldig deilig økt! Jeg ble faktisk veldig overrasket over at intervall-løpingen gikk så knirkefritt som det gjorde, det var jo faktisk morsomt å løpe litt igjen! Flere bilder og mer om den saken kommer på Side2 i løpet av uka, jeg sier ifra 😉

Etter jobb ble det middag ute på Tjuvholmen ved Aker Brygge og selv om det egentlig er “kjøttfri mandag”, så blir vegetarmandag flyttet til senere i uka.

Vi spiste på restauranten Mr. Bay (thailandsk og vietnamesisk cuisine)  og OH MY GOD!!!!!! Det var såååå godt, det var faktisk helt ubeskrivelig digg med så rene og klare smaker, perfekt komponert sammen. Jeg får vann i munnen bare jeg tenker på det. 

Jeg hadde vegetarvårruller til forrett, biff i penang curry til hovedrett og tidenes desserttallerken som avslutning. 

Altså, vi snakker dessertsymfoni med tre små søte, nydelige godbiter:

Grønn te ostekake, kokossorbet og den beste sjokolademoussen jeg noensinne har smakt. 

Fy søren hvor godt det var. Både jeg og venninna mi var i himmelen av matopplevelse-lykke. 😉

Med andre ord, Mr. Bay kan absolutt anbefales! 

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg