Film: min valentinesdate med chins og markløft

Well heeeello saturday!! 😀
Da hadde det plutselig gått noen dager før man ga livstegn fra seg via bloggformatet, men alt er som normalt med tipptopp stemning. Det har bare vært noen travle dager med både jobb og andre avtaler. 
I går var jeg forresten ute å spiste på et nytt sted, Cafe Stamboul på Torshov her i Oslo, som tilbyr både tyrkisk og meksikansk mat. Og det var virkelig den beste middagen jeg har spist på lenge.
Jeg hadde marinerte kyllingspyd med tomat, salat, tzatziki, bulgur, champignon, stekte potetbåter og pitabrød, det var seriøst SÅ utrolig digg!
Så mange deilige smaker uten at det er for mye krimskrams og “spesielle-eksklusive” ingredienser. Så ble det film og Kulinaris til dessert da vi kom hjem  – jeg eeeeeelsker iskrem. Særlig de fra Kulinaris og Ben&Jerrys. Aaaaah.
I går prøvde vi Kulinaris med Kokos og Vanilje&Cookies –  og ja, det var jo bare en ting å si om det: YUM! 
I dag har jeg tatt heeeelt jobbfri og den beste starten på en lørdag er med formiddagstrening. 
Det ble hovedsakelig markløft og chins i dag, to av mine favorittøvelser <3 Og skal si det var god trøkk  i dag også, sikkert på grunn av iskrem-loading i går kveld og smaksprøver av diverse produktnyheter i løpet av uka;p
For på Side2 har det kommet inn diverse mat- og drikkenyheter som skal testes i løpet av neste uke.
Tror du jeg er fornøyd eller? Og når jeg fikk posen med Swebar-produkter er jeg sikker på at det lyste stjerner ut av øynene mine, for jeg er STOR fan av Swebar og pleier å kjøpe det hver gang jeg er i Sverige. Men nå kommer altså Swebar-produktene også i norske dagligvarebutikker 😀 
Tilbake til treningssnakket og overskriften; det ble blant annet 3settx2reps12,5kg + 10 + 6 + 6 chins og 3x3x95 kg i markløft. 
2.settet i markløft:
video:95kg3x3
10 chins:
video:10chins
Siste sett med 12,5kg:
video:125kgx2

Så nå er denne skrotten fylt opp med endorfinrus og “fornøyd-med-sæ-sjæl-følelse” for resten av dagen. Snart får jeg venninnebesøk 😀

Ha en herlig lørdag!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg