Film: pullups med ekstra vekt og energikick

God onsdag (eller LilleLørdag som noen kaller det).
Jeg starter ikke jobbdagen min før i ettermiddag da jeg faktisk skal ut å fly – jeg skal en tur til Molde i forbindelse med jobb der jeg blir til i morgen ettermiddag. Høsten 2014 var jeg jo prosjektleder for “Kantinesatsing i videregående skoler i Møre og Romsdal” der sluttproduktet skulle leveres til jul – noe det selvfølgelig også ble 🙂 Men nå er det altså litt mer som skjer videre på det prosjektet, og det er så gøy!! Så da blir det nok noen måneder til med “min lille jobb-baby” – noe som jeg er så utrolig glad og takknemlig for. 
Så i dag kunne jeg egentlig sove lenge, men kroppen min våknet halv åtte og var lys våken og klokka 9 var jeg på trening. Det ble en digg økt der jeg blant annet prøvde pullups med ekstra vekt for første gang (Chins med ekstra vekt har jeg jo trent litt på før, men pullups er overhåndsgrep, chins/chinups er underhåndsgrep og er en litt lettere kroppshev-versjon 🙂 )
Dagens økt ble:
3settx5reps med 5 kg ekstra i pullups:
video:5pullups5kg
Så måtte jeg bare teste om jeg klarte 10 kg, det gjorde jeg. Det var seigt, men det gikk så vidt. Og dette var altså etter de tre første settene med pullups med 5x5kg ekstra… ;p (Så tok jeg 2settx5reps uten ekstra vekt etter dette igjen).
video:3pullups10kg
Ellers så ble det 3settx5repsx27,5 kg + 10repsx20kg i skulderpress:
2×12 pushups + 2×8 pushups med 5 kg ekstra:


Og så ble det litt roing, dumbell flies og biceps curl. 

 

 

Det fortjener en fornøyd speilfie og happy-face:

Endorfinruuuuuus <3

Etter to timer med overkroppstrening ble det lompepizza til lunsj:

YUM! Blir aldri lei dette her 😉

Nå må jeg pakke og komme meg til Gardermoen – Molde next! 😀

Ha en herlig onsdag! 🙂

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg