Inspirasjon og motivasjon til treningsglede og sunn helse: DetNye ShapeUp <3

 

Hei! 

Som jeg har nevnt flere ganger tidligere så frilanser jeg for bladet DetNye Shape Up – et treningsblad med stoff som fokuserer på treningsglede, helse, kosthold og velvære. Vi snakker alt i fra treningsprogram og inspirasjonssaker til ukesmenyer og mattester. Treningsmote og skjønnhet er også med i bladet.

Det som jeg nok liker aller mest er ærligheten som skinner igjennom og det at bladet ønsker å fremme et sunt og positivt selvbilde. Det skal ikke handle om utseendet og vekt, det handler om balanse og inspirasjon. Så uavhengig av form og «sporty-ness» så er det deilig å synke ned med et blad i handa som motiverer deg, både psykisk og fysisk. Jeg forsvinner i alle fall i en helt annen verden når et nytt Shape Up blad dumper ned i postkassa mi og en ekstra god følelse er det jo når mine egne artikler er med i utgaven 😉 Jeg har lest Shape Up i maaaaange år og å få kunne bidra med artikler bladet er faktisk en liten jobbdrøm som har gått i oppfyllelse.

Så er du interessert i Shape Up så kan jeg anbefale å sjekke ut disse tilbudene. Prisen for Shape Up i butikk er 69 kroner, mens her kan du få både 5 og 12 utgaver MED GAVE til en sterkt redusert pris, vi snakker både 66 og 70 prosent 😉

Så jeg sier bare ENJOY! 🙂

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg