Lørdagstrening

Hei og god lørdag!! 
Jeg startet dagen med å dra meg opp av senga, for så å dra meg opp i pullups-stanga 😉
Dagens formiddagstrening bestod av: 6pullupsX5kgekstra 3pullupsX7,5kgekstra, 5pullupsX5kgekstra, 6 pullups, 7 pullups. Så ble det skulderpress med stang 3x5x27,5kg, good morning, ensarmsroing+skulderhev, hammercurl, bicepscurl og rygghev. 
Her er siste pullupssettet:
video:7pullups
Og her er persen på 18,75kg i chins som jeg nevnte tidligere i uka, der klippet tydeligvis klarte å føkke seg opp av seg selv. Men men. 
video:1875kgchins

I går var vi forresten i Sverige der det ble obligatorisk shopping av karbonadedeig, saft, pålegg, ost og andre tradisjonelle ting. 

Men de mest tradisjonelle kjøpene er jo selvfølgelig proteinbarer, energidrikk og tyggis for min del 😉

Så ble det et par nye joggesko også – det er jo skikkelig vårstemning ute nå, så da tenkte jeg at det passet bra. Pluss at jeg også faktisk trengte nye joggesko. 

Så må jeg tipse om ny variant av overnight-oats som jeg har totalt dilla på for tiden. Prøv med Yoplait-Pasjonsfrukt&Fersken – YUM!!!!

Blande sammen på kvelden…

…klar til å spises om morgenen:

Så naturlig søtt og godt!! YUM!

Ha en herlig lørdag!

– Silje Bjørnstad – 

6 kommentarer
    1. Tror du det går an å bruke den nye protein plus yoplait med bringebær? Isåfall hvor mye havregryn burde man ha hvis man bruker et beger youghurt? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg