Side2 Spring Fling og SUP yoga

God morgen! Denne uka her er kanskje den mest hektiske jeg har hatt hittil i år. Nå er det straks avgårde for et jobbmøte før ny jobb kl 15 med kveldsvakt for SIde2. Apropos Side2!!!! Vi feirer 10 år i år og i går var det klart for 10-års-jubileumsfest. Alle Side2-jentene fikk hjelp med hår og sminke, og vi begynte festen allerede ved 15-16-tiden 😉

Jeg FIKK (!!!!!) en kjole av designer Kathrine Nørgård (hun har SÅ sykt mye fint) og koste meg ganske glugg ihjel med verdens beste kollegaer og andre kjente. 

Side2-dronninga sjøl og verdens beste sjef: Ingeborg Heldal

 

De fineste og flinkeste Side2-jentene <3

Ikke minst digga jeg fotoboksen (kunne vært der hele kvelden jeg… ;p )

Goodiebag(s):

Her er forresten artikkelen om SUP Yoga: – En utfordring for balansen


God fredag og god helg! 🙂 Jeg gleder meg helt sykt til søndag klokken 17 – da har jeg påskeferie <3

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg