Ut på tur

Hei og god påskeaften!! 🙂

Jeg er nede fra fjellet og nå er jeg hjemme på Finnskogen for å være hundepasser til jeg skal tilbake til Oslo (og kjæresten :D) i morgen kveld. 

Her er det like nydelig påskevær som det var i Trysil og jeg og Lexie har selvfølgelig vært på tur i skogen. 

Min onkel var også med og han fikk ansvaret for å holde hundebåndet/Lexie for jeg er så latterlig grisestøl fra gårsdagens treningsøkt at jeg bruker omtrent dobbelt så lang tid på hver eneste skritt jeg går enn normalt. HAHA! 

I kveld får jeg venninnebesøk så det blir en deilig og avslappende lørdagskveld. Lexie har skjønt det:

Ha en herlig lørdag!

Her er forresten noen bilder av den siste skituren fra påskefjellet:

Koser oss 😀

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg