Oh the fitness..

God søndag!

Slik begynte jeg “hviledagen”:

Ansiktet… 😀

Dagens økt bestod av pullups (11-8-6 reps), markløft i supersett med roing med stang (6x3reps), roing med kabel, enarmsroing med manual, dips (2x10reps), skulderpress med manualer, omvendt flyes og sidehev + 1,5 minutt x 7 runder roing på maskin. 

I går var jeg jo på Oslo Grand Prix for å heie på Kim og Lisa som deltok i athletic fitness og bikini fitness.

Jeg har aldri vært på noe fitnessarrangement tidligere, så det i seg selv var en ny erfaring, men jeg må si at det var mye morsommere enn jeg hadde trodd. He he. En ting er liksom brunmalte folk i minimalt med klær, men det var jo gøy med “poseringsdanser”, stands og ikke minst styrkeøvelsene i atletic fitness!!! 😀 Det var dette kompis Kim deltok i og her skal deltakerne utføre tre øvelser på en gitt tid der det er om å gjøre flest godkjente repetisjoner i chins og dips, og så mange meter som mulig i roing på 1,5 minutt.

Her var det god stemning og det var faktisk en følelse om at alle heia på alle, og som også mange deltakere sa: “jeg konkurrerer mot meg selv og blir fornøyd så lenge jeg gjør det bedre enn sist/når de reps-målene jeg har satt meg”. 

Så var det jo bikinifitness til slutt… Det endte med at jeg og de jeg var med gikk før det var ferdig, he he. SÅ mange klasser, og SÅ mange deltakere. Og etter 8-9 timer i fitness-land så var det liksom helt greit å gå ;p

 

Jeg vet det er mange meninger og tanker og diskusjoner om fitness, og nå skal ikke jeg kaste meg inn i fitness-debatten, men jeg må si at jeg synes Therese Fostervold Mathisen kommer med veldig mange gode punkter i denne video-artikkelen. 

Men nu skal jeg inn i proteinbar-land.

Gårsdagens fangst:D Disse er så sykt digge!!!

– Silje Bjørnstad – 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg