Smaken av PinaColada – beste yoghurten!

God mandag!

Det er (egentlig) “kjøttfri mandag”, men da det er roastbiff i kantina på Nettavisen så må ukas kjøttfrie dag utsettes til senere i uka – haha! Det er bare litt mer praktisk å kunne friste med en god vegetarrett når man faktisk har litt tid og kan planlegge måltidene sine, slik som jeg kan gjøre i morgen. Så i morgen blir det kjøttfri tirsdag – lover! 😉

Apropos mat – en av mine jobbgoder er jo å få tilsendt vareprøver av både det ene og det andre, og i mai lanseres det flere nye mat- og drikkeprodukter i dagligvarebransjen.

TINE sendte meg en fin pakke bestående av dette:

Jeg har allerede smakt på Ananas&Kokos-yoghurten og 90kcal-sitron&lime-yoghurten, og seriøst – Y U U U M!!! Begge var helt nydelige, terningskast 6 til den med ananas og kokos (vi snakker liksom smaken av alkoholfri pinàcolada i yoghurtbeger <3 ) og terningkast 5 til sitron&lime 😀

Gleder meg også til å smake på kesam med pasjonsfrukt og ikke minst prøve å lage min egen softis – altså, kan det bli bedre! 😀

Dagens treningslogg fra “rush hour”-perioden: Knebøy speedreps 6x3x55kg, frontbøy 2x10x47,5 kg, rumenske markløft 75 kg (12 reps – 10 reps – 10 reps), beinpress, knebøy i smithstativ, utspark, sittende og liggende leg curl, sittende og stående tåhev. 

Og etter trening blir man sånn:

Happyface! 😀 (med antennehår tydeligvis…)

Ha en strålende mandag og uke!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg