Søndag

God søndagskveld!

Denne søndagen har mer eller mindre gått i ett fra jeg stod opp (LES: ble vekket av en våt snute og labb midt i trynet) klokka halv ni.

Klokka ni var jeg ute for å både kaste ball og jage duer…

 

 

Lexie <3

Deretter bar det til Harrytur-land over grensa der jeg (endelig) fikk kjøpt meg ny vår/høst-jakker – ja, i flertall 😀 Tre jakker som jeg har hatt noen år bestemte seg nemlig for å dø samtidig tidligere her i vår – glidelåser som ikke lenger funker kombinert hull i lommer slik at nøkler, kort og mobil havner INNI jakkeforet slik at det nesten er umulig å finne igjen tingene.

I tillegg ble det selvfølgelig litt matshopping:

Blant annet Fun Light saft, kjøttpålegg, polarbrød, sukkerfri energidrikke, nøtter og kaffe og…

…karbonadedeig 🙂

Til min store skuffelse så var det tomt for favoritt-proteinbare SweBar med lakris på hele Nordby-senteret. Det er jo forståelsesfullt, siden den er den beste – hehe – men utrolig kjipt…. men da sparte man de penga. 

Ny mandag og ny uke i morgen – nyt resten av søndagskvelden! 

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg