Joggings og endelig langhelg

Tjohei!!!
DA var det endelig langhelg for meg også 😀 Halve Norge har jo tatt langhelgsferie med Kristi Himmelsfartsdag-fri i dag og “inneklemt” dag i morgen.

Jeg har derimot jobba i dag, har fri i morgen OG fri på mandag <3

 

Det første jeg gjorde da jeg kom hjem fra jobb var å skifte til treningsklær og LØPE ut i Oslo-marka og opp Grefsenkollen.

 

Perfekt 1-times-tur med musikk i ørene og skogsstier under beina.

Om jeg ikke var hoppende glad nok FØR jeg løp ut…

…så var det i alle fall ikke noe å si på godfølelsen og gliset etterpå:

😀

I helgen skulle jeg og sambo egentlig på fjellet i håp om å gå topptur, men det er jo så mye snø at da er man avhengig av å ha ski på beina – og det var ikke helt det vi hadde tenkt. Alt fra Galhøpiggen, Rondane og Besseggen ble sjekket opp, men nope – snø, snø, snø. :p

Derfor blir det i stedet en tur til Sverige og GØTEBORG! Og ikke minst LISEBERG 😀 😀 😀 

 

Jeg elsker fornøyelsesparker og karuseller og husker jeg synes det var stor stas å besøke Liseberg når jeg var mindre, og ja, jeg gleder meg som en unge. 😉

Hotell i to netter med hotellfrokost, gratis inngang til treningssenter og alt annet Gøteborg måtte by på er ikke meg imot.

 

Vi drar i morgen og kommer hjem søndag, med andre ord blir det svensk 17.mai på oss i år – noe som er heeeeelt greit! 😀

– Silje Bjørnstad –

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg