Silje tester “Silje”

Goooood søndag! 😀
Ah, før helga kom det en pakke fra GetInspired med “Rönisch Shape Silje Anti-Shake Shorts” – I know, shortsen heter “Silje”, digger navnet! ;D Allerede der var jeg solgt lissom…

Jeg bruker jo å skrive om matprodukter og lignende som jeg tester her på bloggen, så nå er det jammen meg på tide å “teste treningsting” også. ;p
Og Oh My God – så digg den shortsen er!!!! Den vil virkelig bli helt perfekt til joggeturer på sommeren, og ikke minst på treningsøkter – både innen- og utendørs. Shortsen sitter virkelig helt perfekt, uten å være stram eller for kort. Så Silje kan absolutt anbefale Silje – jeg visste det var et godt valg ;p
I dag ble det en kjapp runde med hjemmetrening – shortsen funka bra til det også :p
video:img4837
Supersett med 3 øvelser og 3 runder: 8 pullups – 8 diamond pushups – 8 smale pushups, før samme runde med 6 repetisjoner og siste runda med 5 repetisjoner.
Ellers så blir det en økt på treningssenteret senere i dag før det blir grillings med et vennepar. Love it!
Ha en flott søndag!
– Silje Bjørnstad –
2 kommentarer
    1. Vist jeg vil gå opp i vekt/bli større hva vil du anbefale å spise og trene? Sliter med at jeg så vidt legger på meg og vil bli større. Takk på forhånd.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg