Ready for takeoff

Tjohei!

Det har vært noen meget hektiske dager de siste ukene, men nå tar jeg rett og slett en liten ferie og stikker til Malta! 😀

Vi reiser i dag og kommer hjem på lørdag, så det blir en liten miniweekend i Middelhavet – det kunne ikke passet bedre. 

Dette gleder jeg meg til:

Og når temperaturen og været ser slik ut kan jeg ikke si annet enn “BRING IT!” 😀 

Forresten, av en eller annen grunn ble jeg spurt om å svare på spørsmål i VGs faste spalte “Min dag”, og resultatet finner du i dagens utgave. 🙂

Nå må denne ferieklare frøkna pakke ferdig og komme seg til Oslo Lufthavn! ;D

 

Ha en strålende onsdag!

– Silje Bjørnstad –  

1 kommentar
    1. Så herlig, kos deg masse! Hadde satt kjempe stor pris på om du tok en titt innom min blogg også! Håper du får en kjempe fin dag videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg