O lykke

Hellooo sundayfunday!

Ah, jeg er hjemme på Finnskogen og blir her et par netter før jeg og mamma setter kursen til Syden og Bulgaria. <3

Jeg kjørte hjemover i går kveld og sjekk den solnedgangen!!! Jeg måtte stoppe bilen for å ta bilde:

Dette bildet er uten filter – det var bare så nydelig!

I dag har det blitt en lang og sosial treningsøkt på Flisa – Condiz, liker meg godt der 😀

Det ble blant annet 10 – 7 – 7 – 6 pullups, speedreps markløft 80kgx3x6, stående roing med stang, stående roing med manual, sittende roing, skulderhev, omvendt flyes og skulderpress med manualer, rack chins og nedtrekk.

10 pullups:

video:10pullupsflisa

Fornøyd med at jeg stadig får mer kontroll på hele “vinglekroppen”:

Og markløft:

video:kjapprepsmarklft

Favorittøvelsen 😀

Nå skal jeg kose med dette nydelige vesenet…

…og ikke minst NYTE dette grillmåltidet bestående av grillede grønnsaker, grilla entrecote, bønnesalat, maiskolbe og potetsalat.

OH YUMMY!!!

– Silje Bjørnstad –

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg