Det er ingenting i hele verden som får meg til å slappe av mer enn dette:

Å fiske i Flisaelva på Finnskogen. 

 

Det er virkelig ingenting i hele verden jeg har så mye tålmodighet til – å stå å fiske med meitemarkstang. 

Det er så ubeskrivelig deilig å ikke tenke på noen ting, men bare følge med på duppen i vannet og kjenne det rykker litt i stanga når man har napp. 

😀

Det ble bare en fisk i dag, før regnet kom – men jeg storkoste meg likevel.

En fin liten mort. 🙂 

I dag har jeg også storkost meg med årets første softis – var på tide!

Nu må jeg pakke ferdig for i morgen drar jeg og mamsen til (forhåpentligvis) sol og sommer i Bulgaria. 

– Silje Bjørnstad . 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg