De søteste <3

Hei:) Klokka 03:00 i natt fant jeg endelig senga etter flyreisa fra Bulgaria og dagen i dag har bestått av forsøk på en treningsøkt (som jeg bare ga fint opp og utsatte til i morgen, he he, ikke alltid kroppen er like gira på en styrkeøkt etter 4,5 timers søvn rett etter frokost gitt!), fisketur, og jeg er i ferd med å komme tilbake i jobbmodus og har oppdatert meg på alle mailer og diverse – med andre ord, det hoper seg fort opp en del etter en ukes ferie.
Men dagens (og helt sikkert ukas) høydepunkt var disse små sjarmtrollene:
video:img6318
Jeg har hilst på 11 supernydelige herlige vofser i dag av rasen gordon setter, og jeg smelta helt. Herregud, se på dem da! 😀 😀 😀 <3<3<3<3<3
Disse er 5,5 uker gamle og jeg er ikke ute etter hun nå, men benytter hver mulighet jeg har til å se på slike nøster. <3
video:valper3

SMELT SMELT SMELT 🙂

Ellers blir det en tidlig kveld her nu, merker hodet og kroppen lengter etter litt søvn. Men nå skal jeg kommer tilbake i normal bloggmodus, jobbemodus og treningsmodus.

🙂

– Silje Bjørnstad –

3 kommentarer

Siste innlegg