Motiver og inspirer andre ved å dele ditt stiminne <3

Hei og god søndag!! Nok en solrik og varm dag her i Oslo, jeg klager ikke! 😀

Også har jeg nettopp booket overnatting i forbindelse med tur til Besseggen sammen med ei venninne senere i juli, og jeg gleder meg så masse allerede! Det er jo en tur som er superpopulær, og jeg har altså enda ikke fått gått den, men i år blir det Besseggen-tur! Den har stått lenge på lista! 😉

Og i slutten av juli/begynnelsen av august har jeg og Fredrik ferie sammen i to uker, og det blir Norgesferie i år, med forhåpentligvis flotte toppturer, hytteliv og fjelluft. 

Det er bare noe helt eget med den norske naturen. Og apropos toppturer og natur, har dere gått med dere kampanjen til Den Norske Turistforeningen i år? 

De har nemlig en sommerkampanje som heter “NORGES STIMINNER”.  Kampanjen går ut på å samle inn minner fra nordmenns turopplevelser, som en slags stiminnesbok! Man kan dele turopplevelsene sine i hele sommer: alt fra frieri eller storslått utsikt til uforklarlige syn, eller få inspirasjon til å skape et nytt! 

Det er så utrolig mange flotte og inspirerende bilder på denne nettsiden allerede, jeg vil ut på tur NÅ! He he. Selv lastet jeg opp et bilde fra fjorårets topptur i Rondane der jeg og Fredrik sammen med et vennepar gikk på fire topper over 2000 moh på én dag, i et helt nydelig sommervær. 

Kampanjen har allerede startet og varer frem til 14.august. På stiminner.no kan man laste opp bilder, video og tekst. Ukens fineste minne vinner en premiepakke til en verdi av 15.000 kroner, og hver dag er man med i trekningen av en DNT-lue.

DNT OM KAMPANJEN:
En kampanje med fokus på  små og store øyeblikk som gjør stien helt unik for de som går på den. Vi samler inn minner gjennom 8 uker i sommer for å få flere til å dele sine stitips, og inspirere andre til å skape et nytt i løpet av sommeren. Jo flere som samarbeider for å motivere turglade nordmenn, jo flere vil oppdage stien.

På www.stiminner.no kan man dele bildet direkte på instagram og Facebook når man laster opp et bilde, dersom man ønsker det. Bruk gjerne også hashtagg #stiminner

Det som er kult med denne siden er at alle  minnene lagres på et kart over Norge, så folk kan bli inspirert til å gå de ulike stiene!

I går var jeg forresten en tur i Oslo-marka på ettermiddag. SÅ DIGG!!!

“Ut på tur – aldri sur” 😉

 

SOL 😀

<3

Og det er det jo blitt så morsomt å leke i trærne også. Hihi.

Mitt stiminne fra turen: 

“Hvorfor sitte inne når alt håp er ute?” 😉

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg