Film: treningstrøkk!

God torsdag!

Jeg har kommet meg til landsbygda og i dag har jeg blant annet vært på babybesøk til et vennepar <3 Det er jo alltid koselig da (og alltid skummelt å holde et så lite vesen!!!!)

Så ble det trening på Condiz Flisa, og selv om økta begynte med hodepine og null energi, så kom energinivået etter hvert, noe som blant annet førte til ny benkpresspress med 2x2x50 kg med stopp. 

Her er sett nummer to:

video:2x50kgmedstopp 

Benkpress er kanskje en av de øvelsene jeg har den mest langsomme fremgangen i, men man kommer i alle fall mer fremover med små steg enn ingen steg i det hele tatt! 😀

Ellers ble det 5x5x30 kg i skulderpress:

 video:skulderpress5repsx30kg

Og knebøy (5repsx60kg,62,5kg,65kg,67,5kg og 70kg), beinpress, markløft, liggende legcurls og utspark.

Endorfinruuuus:

 

Ja, forresten, jeg har begynt å bli veldig aktiv på snapchat, så følg meg gjerne der på Silje1987 🙂

Nå må jeg jobbe litt! 🙂 Ha en fin kveld!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg